ING Bank Śląski został uhonorowany przez konsumentów w IX edycji Polskiego Programu Jakości Obsługi. Bank uzyskał prestiżowy tytuł „Gwiazda Jakości Obsługi 2016” w kategorii „Banki”. Tym samym po raz siódmy znalazł się w gronie firm, które wyróżniają się najwyższymi standardami obsługi i poziomu satysfakcji klientów.
Cieszymy się, że klienci kolejny raz nas docenili. Wyróżnienie potwierdza, że dla nas liczą się ludzie. Systematycznie pracujemy nad tym, by nasi klienci kontaktując się z nami mieli jak najlepsze doświadczenia. Ich potrzeby są dla nas najważniejsze. Chcemy ich inspirować i wspierać w realizacji planów - powiedział Przemysław Furlepa, Dyrektor Banku odpowiedzialny za Zarządzanie Relacjami z Klientem, Segmentami i Bankowością Internetową.
W Polskim Programie Jakości Obsługi, liderzy w poszczególnych branżach zostają wyłonieni na podstawie ocen i opinii zgłaszanych przez klientów, przez cały rok, za pośrednictwem portalu www.jakoscobslugi.pl lub aplikacji mobilnej. Wyróżnienia Gwiazda Jakości Obsługi otrzymują te firmy, które w opiniach konsumentów wykazują najwyższą dbałość o obsługę klienta oraz zyskały ich pozytywne rekomendacje na kolejny rok.
Polski Program Jakość Obsługi realizowany jest od dziewięciu lat i ma na celu poprawę jakości obsługi w polskich firmach, stanowiąc wsparcie dialogu pomiędzy konsumentami a firmami.
dostarczył infoWire.pl
Link do strony artykułu: https://2fwww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/ing-bank-slaski-gwiazda-jakosci-obslugi-2016